Klachten en Retourbeleid
Ik heb een kapot product ontvangen, wat nu?
Neem zo snel mogelijk contact op (het liefst binnen 24 uur), met een duidelijke foto van het kapotte artikel, via info@dubbelopshop.nl. Dubbelop zal dan zo spoedig mogelijk contact met je opnemen om het op te lossen.
Kan ik ook ruilen of retourneren?
Natuurlijk! Het is belangrijk dat je tevreden bent over de service en blij bent met de producten. Mocht het onverhoopt voorkomen dat je iets gekocht hebt waar je een andere verwachting van had of wanneer je spijt hebt van je aankoop, kun je dit product retourneren binnen 14 dagen na ontvangst van de artikelen. Deze voorwaarde kun je ook terugvinden in de algemene voorwaarden. Het herroepingsformulier kun je downloaden.
Meld je retour aan via info@dubbelopshop.nl, zodat we weten dat we een retourpakketje kunnen verwachten. Een e-mail volstaat met de nodige informatie (naam, ordernummer, bankrekeningnummer), eventueel mag je het herroepingsformulier invullen en bij je retourzending voegen. Verpak het onbeschadigde product goed en beschermd in originele verpakking, om beschadiging te voorkomen. Na ontvangst in goede orde, ontvang je het aankoopbedrag van het desbetreffende product binnen 14 dagen terug. Mocht je ervoor kiezen om een volledige order terug te sturen, ontvang je het totaal van de factuur inclusief verzendkosten retour. Kosten voor retourzendingen zijn volledig voor rekening van de koper. Zie hiervoor ook onze algemene voorwaarden.
Retour zenden kan naar onderstaand adres:
Pauline Barendse en Jan Matthesius
Lange Weistraat 1A
2871BK Schoonhoven
Ik heb een klacht, aan wie kan ik die richten?
Als je een klacht hebt over de service, de producten of iets anders, dan hoort Dubbelop dit graag. Klanttevredenheid staat immers hoog in het vaandel. Mocht de klacht gaan over een gebrek wat betreft een artikel die je bij Dubbelop gekocht hebt, ontvangen we in de e-mail ook graag een duidelijke foto van het betreffende artikel waarin de aard van de klacht zichtbaar is. Je kunt deze klacht richten in een e-mail aan info@dubbelopshop.nl, waarna je klacht zal worden behandeld (binnen 14 dagen na ontvangst) en naar tevredenheid zal worden opgelost.